Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Traçabilitat i proves de parentiu

El parentiu dels animals, és a dir, llur paternitat, filiació, etc. pot determinar-se mitjançant les anàlisis de les diferències en marcadors genètics tipus 'microsatèl·lits de DNA'. Per això és necessari determinar el nombre i tipus de marcadors microsatèl·lits utilitzats i amplificar aquests marcadors per PCR. Tenint present que cada individu te un nombre de repeticions determinat de cada microsatèl·lit, si coneixem el perfil de microsatèl·lits d'un o ambdós progenitors podrem determinar la paternitat. La traçabilitat reproductiva i alimentària també és fonamental per a la identificació de l'origen de l'animal, per assegurar la genealogia dels animals en programes de selecció genètica i per a la identificació d'espècies per evitar fraus alimentaris.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
2407 Biologia cel•lular
3104 Producció Animal
3109 Ciències Veterinàries (vegeu 2401)

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.