Facultat de turisme > III Jornada de Patrimoni Cultural a Barcelona

Facultat de Turisme

III Jornada de Patrimoni Cultural a Barcelona

El Màster en Turisme Cultural de la Facultat de Turisme, participa en les III Jornada de Patrimoni Cultural a Barcelona, com a assessorament científic de la jornada.

L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural organitza aquesta jornada de debat i reflexió sobre les confluències entre patrimoni cultural i turisme per aprofundir, de la mà d’experts locals i internacionals, en el coneixement de les relacions que vinculen aquests dos mons.

El Dr. José Antonio Donaire, professor de la Facultat de Turisme i investigador d’INSETUR de la UdG, oferirà la conferència “La pràctica de la gestió cultural. La construcció de l’imaginari”.

La Dra. Dolors Vidal, professora de la Facultat de Turisme i Directora del Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinari de Recerca en Turisme de la UdG, oferirà les conclusions i la cloenda de l’acte amb la conferència ‘Patrimoni i turisme, junt en el futur’.

La jornada “Turisme i patrimoni cultural: confluències”, organitzada en el marc de la celebració de les Jornades Europees de Patrimoni que promou anualment el Consell d’Europa i en el context de la doble commemoració el 2018 de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural i de l’Any del Turisme Cultural, compta amb la col·laboració de la Fundació Catalunya - La Pedrera, de l’Agència Catalana de Turisme i amb l’assessorament científic del Màster en Turisme Cultural de la Universitat de Girona.

Per a més informació sobre la III Jornada de Patrimoni Cultural, consulteu el programa de l’acte. Per a inscripcions, accediu a l’enllaç.