La UdG recibe una distinción de plata en promoción de la salud
Ir al contenido (clic en "Intro")
Identificación

Compromís Social

La UdG rep una distinció d'Argent en Promoció de la Salut

La Universitat de Girona rep el diploma del projecte Empresa Promotora de Salut arribant a un nivell d'Argent per les iniciatives per una universitat més saludable.

La Universitat de Girona va rebre un diploma amb un nivell d'Argent el passat dimarts 23 d'octubre a l'acte de lliurament de diplomes al projecte Empresa Promotora de Salut (EPS), emmarcat al Pla Interdepertamental i Intersectorial de Salut Pública. Sílvia Llach, Vicerectora de Territori i Compromís Social, va recollir el diploma.

Aquesta distinció demostra que la UdG és una universitat que aposta per unes condicions d'estudi i treball saludables, i per introduir la salut i la seva promoció com a eixos a tenir presents en tots els ensenyaments universitaris. Les iniciatives es promouen a partir del programa Promoció de la Salut i UdGSalut, on hi han implicats els serveis de la Unitat de Compromís Social, Oficina de Salut Laboral i UdGEsports.

A UdGSalut es desenvolupen accions específiques de promoció de la salut adreçades tant a la comunitat universitària, com al conjunt de la societat. Aquestes accions incideixen en aspectes bàsics com l'alimentació o l'estrés, però també en els recursos, activitats i habilitats per a la vida, que contribueixen al benestar de cadascú amb ell mateix i en relació amb els altres.

VIDEO de la Dra. Sílvia Llach, Vicerectora de Territori i Compromís Social, a on presenta les accions i iniciatives del programa UdGSalut.