Màster Interuniversitari en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge (PPCEL)

Connecting natural & cultural heritage

Jornada de presentació i debat sobre els projectes “Connecting Practice” amb experts de reconegut prestigi internacional, pertanyents a les organitzacions IUCN i ICOMOS.

Jornada: Connecting natural & cultural heritage

El Campus Patrimoni Cultural i Natural juntament amb el màster en Patrimoni de la UdG, organitzem aquesta jornada de presentació i debat sobre els projectes “Connecting Practice”. Els experts que participaran a la jornada, són persones de reconegut prestigi internacional, pertanyents a les organitzacions UICN i ICOMOS i que han treballat conjuntament per a explorar i crear nous mètodes que donin suport al caràcter interconnectat dels valors naturals, culturals i socials del territori i el paisatge.

4 d'octubre de 2018, de 8:30.00h a 18.30h

Auditori de l’edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona

Inscripcions i reserva de plaça: https://goo.gl/forms/9yoKQjrRQ59hO4e82