UdG Ocupació > Bon Preu Talent convida als estudiants de la UdG a explorar oportunitats professionals

Orientació professional

Bon Preu Talent, el programa innovador de desenvolupament professional, s'associa amb la Universitat de Girona (UdG) per a un sessió especial que connectarà estudiants amb oportunitats laborals.

Durant la conferència, s’oferirà als estudiants una visió exclusiva del programa, que té com a objectiu formar i incorporar els millors talents universitaris a les files de Bon Preu.

El programa de l'activitat "Programa Bon Preu Talent: Portes obertes al teu futur" constarà de les següents interaccions informatives i inspiradores:

• El Grup Bonpreu. A càrrec de Anna Marti, Cap de zona
  • Com enfocar l’entrada al mon laboral després de la graduació universitària. A càrrec de Mariona Casas, Cap de Servei de selecció del Grup Bon Preu
  • Descobreix BP Talent: un projecte innovador que et conduirà a una gran carrera professional
  • Nosaltres som BPTalent. A càrrec Quirze Sagué i Eva Jordà, graduats de la UdG
  • Esmorzem amb BPTalent i fem networking

Bon Preu Talent destaca pel seu enfocament en la formació intensiva i mentoratge personalitzat, brindant als participants l'oportunitat de combinar els seus coneixements universitaris amb l'experiència pràctica al món laboral.

L'equip de reclutament de Bon Preu Talent estarà present per respondre preguntes, oferir detalls sobre el procés d'inscripció i compartir testimonis reals d'èxit de treballadors joves que van començar el seu viatge professional a través d'aquest programa.

Els estudiants interessats estan convidats a unir-se a aquesta jornada única, que promet ser una finestra d'oportunitats per als aspirants a professionals. L’entrada és lliure per tots els membres de la UdG.

No deixis passar aquesta oportunitat de transformar la teva educació en una carrera prometedora amb Bon Preu Talent. Unir-se a nosaltres és el primer pas cap a un futur professional brillant.

INSCRIPCIÓ