UdG Ocupació > Balanç de les accions d'orientació del curs 2022-2023

Orientació professional

Balanç de les accions d'orientació del curs 2022-2023

L'Orientació és un servei de la Universitat de Girona adreçat a afavorir la inserció laboral dels estudiants i titulats universitaris. Es tracta d'oferir activitats de suport per a la incorporació al mercat laboral.

Dins el programa d’orientació per a la cerca de feina s’han dut a terme activitats de currículum, carta de presentació, entrevista de feina i LinkedIn, entre d’altres, amb un total de 68 tallers en línia i 1.680 assistències de participants.

Algunes empreses i institucions han realitzat xerrades en línia per explicar els seus programes per a graduats, la visió de l’empresa en el procés de selecció o les oportunitats laborals en el sector públic.

Aquest curs, s’han dut a terme 106 tutories individuals d’orientació.

Pel que fa als programes d’orientació, per quarta vegada s’ha gestionat el programa de Garantia Juvenil (G)Innova, el qual ha comptat amb 48 participants. El programa ha ofert 72 hores de formació, tutories individuals, visites en empreses i activitats socioculturals. El programa finalitza a l’octubre i preveu, amb la col·laboració de PIMEC i AENTEG, acabar amb més d’un 80% dels joves en situació activa de feina.