UdG Ocupació > Servei d'orientació internacional per a totes les persones que estudien a la UdG

Borsa de Treball

El Servei de Voluntariat Internacional ofereix orientació especialitzada a totes les persones que estudien a la UdG i estan interessades en viure una experiència a l’estranger.

Tots els dijous de 9 a 17.30h
Unitat de Compromís Social (Campus Montilivi)

*És necessari demanar cita prèvia!

Aquesta orientació consisteix en un acompanyament personalitzat a través de l’escolta activa, la reflexió i l’anàlisi conjunt dels propòsits de la persona, de les alternatives i recursos que té a l’abast i de les implicacions d’una experiència de voluntariat internacional. En tot moment, es té en compte el projecte professional i de vida de la persona, per tal que aquesta experiència sigui significativa per la seva pròpia trajectòria.

Concretament, per acompanyar en la presa de decisions de les persones que volen fer una estada de voluntariat a un altre país es tenen en compte:

• Les ajudes de cooperació internacional de la Unitat de Compromís Social.
  • El reconeixement de crèdits de les estades de voluntariat internacional a través de programes reconeguts
  • El Cos de Solidaritat Europeu
  • Els Camps de Treball
  • Projectes de cooperació internacional amb organitzacions adscrites a la Coordinadora d’ONGs de les comarques de Girona i de l’Alt Maresme.
  • D’altres programes o recursos que promoguin el voluntariat responsable, ètic i sostenible.

A banda del Servei de Voluntariat Internacional, també col·laborem per tal de facilitar que els estudiants es beneficiïn d’activitats i recursos encaminats a que coneguin l’abast d’opcions i recursos d’experiència internacional.

Exemple d’això són:

• El web d’experiències www.elrodamon.cat
  • El cicle de tallers de mobilitat internacional “El Rodamón”
  • Grups de conversa en idiomes estrangers
  • El Servei de Mobilitat Internacional, etc.

Tot això ho fem conjuntament amb diferents organitzacions que també treballen per promoure la mobilitat juvenil com a via pel desenvolupament personal i professional.

Més informació:

Estefania Lozano Cordón