Universitat de Girona > El publicitari Lluís Bassat reflexionarà sobre creativitat a la Facultat de Turisme

Universitat de Girona

El publicitari de renom internacional, referent del món de la publicitat, el màrqueting i la comunicació impartirà una conferència sobre creativitat als estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques el dia 1 de desembre.

Lluís Bassat, artífex de campanyes publicitàries tan conegudes com Som 6 milions, el cangur de Prénatal o l’Avecrem chup-chup, impartirà una conferència sobre creativitat per als estudiants de Publicitat i Relacions Públiques el divendres 1 de desembre a les 15:30h a la Sala de Graus Pep Nadal del complex de Sant Domènec, que es podrà seguir en streaming a les aules C3 i A7 per facilitar l'aforament de tot el col·lectiu d'estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i d'altres estudis de la Universitat.

Està previst que un cop acabada la conferència sigui entrevistat al Plató de TV de la Facultat amb l’objectiu de repassar la trajectòria professional d'aquest referent del món de la publicitat, el màrqueting i la comunicació.

Aquesta conferència, iniciativa d’un grup d’estudiants de l’assignatura Estratègies de creació de marca i de campanya, s'emmarca en el cicle de conferències Entre Subjectes i Atributs que ofereix anualment el centre i en la commemoració del 15è aniversari de la creació del Grau en Publicitat i Relacions Públiqes el 2008.