Màsters en turisme > Field Trip a Madrid, Aranjuez i Toledo

Màster en Turisme Cultural

Field Trip a Madrid, Aranjuez i Toledo

Els alumnes del màster van fer un fieldtrip del 4 al 5 d'abril a Madrid, Aranjuez i Toledo

Els alumnes del Màster de Turisme Cultural han viscut una experiència única al nostre Field Trip UNESCO-UNITWIIN! Del 4 al 5 d'abril, van visitar llocs proclamats patrimoni mundial a Madrid, Toledo i Aranjuez.

L'itinerari va ser el següent:

A l'Ajuntament de Madrid i el majestuós Palau de Cibeles, a les 10 del matí, van presenciar l'emocionant presentació declaratòria que va consagrar el Passeig de l'Art com a part del patrimoni mundial. Després es van dirigir a Aranjuez, on la Delegació del Reial Lloc d'Aranjuez els va donar la benvinguda a una presentació sobre el Paisatge Cultural d'Aranjuez, un veritable tresor reconegut per la UNESCO.

L'endemà, l'aventura va continuar a Toledo, amb visites a les ciutats patrimoni i a l'Ajuntament, on esperaven emocionants presentacions al seu camí cap a la declaració com a patrimoni de la humanitat.