Investiga > Repte: Convertir els residus municipals sòlids en energia

Investiga

Repte: Convertir els residus municipals sòlids en energia

Aquatera cerca solucions per convertir els residus municipals sòlids en energia o altres fonts de profit.

Aquatera Utilities està buscant solucions per convertir residus sòlids municipals (RSM), incloent-hi els orgànics i possiblement llots, en productes finals generadors d'ingressos o de reducció de costos. Aquatera espera que les solucions s'hagin testat en el món real, sense tecnologies novelles, ja que Aquatera està interessada a perseguir i comissionar les seves primeres solucions en un període d'1 a 2 anys.

S'estan considerant dos enfocaments diferents:

1) L'abocador d'Aquatera podria proporcionar sinergies no trobades amb els abocadors típics.

2) Un enfocament regional en el qual estiguin disponibles més tones de RSM a l'any. En aquest àmbit tenen major interès a fer associacions.

Criteris d'elegibilitat:

- Mida de l'empresa de la UE: L'aspirant ha de ser una empresa amb menys de 500 empleats i una facturació anual que no superi els 300 milions d'euros.

- Ubicació geogràfica: amb seu en un dels 27 estats membres de la UE.

- Propietat: Possibilitat majoritària de propietat corporativa per part de ciutadans de la UE.

- Solucions ambientals: L'empresa ha d'oferir solucions econòmiques de baixa emissió de carboni o circulars.

- Ja sigui amb o sense experiència fora de la UE: les empreses que presenten una tecnologia rellevant i innovadora amb un alt potencial mediambiental i comercial poden participar. Tenir experiència treballant fora de la UE és un valor afegit per a la sol·licitud.

Data límit: 1 d'agost del 2023

Enllaç a l'oportunitat

Contacte aquí

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu