Investiga > UE: H2020 - Pacte Verd Europeu: Cerca de Socis

Investiga

UE: H2020 - Pacte Verd Europeu: Cerca de Socis

La Universitat Ege d'Izmir (Turquia) està preparant una proposta per la convocatòria del Pacte Verd Europeu (tòpic LC-GD-10-3-2020. Enabling citizens to act on climate change, for sustainable development and environmental protection through education, citizen science, observation initiatives, and civic engagement)

La Universitat Ege (Esmirna, Turquia) prepara una proposta sota:

LC-GD-10-3-2020: Enabling citizens to act on climate change, for sustainable development and environmental protection through education, citizen science, observation initiatives, and civic engagement

Subtopic 1: Enabling citizens to act on climate change and for sustainable development through education

El projecte se centra en la biomimicria i el biodisseny mitjançant la co-creació d’actors clau, com ara organitzacions d'estudiants, institucions d'ensenyaments superiors, ONG, empreses. Sota el lema "Fer i aprendre" es volen compartir experiències entre els grups d'interès, es crearan programes d'educació per experts i expertes en educació.

Si esteu interessats a participar en aquest projecte, podeu contactar amb Beliz Özüt, experta en projectes de la UE, Universitat Ege: https://ebiltem.ege.edu.tr/