Investiga > EEN: Empresa de logística internacional amb seu a Holanda cerca solucions per compensar el CO2

Investiga

Empresa de logística internacional amb seu a Holanda cerca solucions per compensar les emissions de CO2 que s'originen durant el transport organitzat per la torre de control logístic de les empreses. L'empresa cerca solucions en forma de software per calcular les emissions de CO2 emès per cada comanda de transport i i que posteriorment ofereixi solucions per compensar les esmentades emissions. L'empresa està oberta a totes les solucions innovadores basades en intel·ligència artificial, big data o anàlisi de dades intel·ligent, disseny de programari, sistemes d’integració de programari i pensament creatiu.

Data límit d'inscripció: 5 d'octubre de 2020

Més Informació: Enllaç

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu