Investiga > Convocatoria Sexenios Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora

Investiga

Termini de presentació de sol·licituds des de el 01 de desembre de 2018 fins el 18 de gener de 2019

La Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (CNEAI) realitza l'avaluació de l'activitat investigadora dels professors universitaris i del personal de les escales científiques del CSIC, amb l'objecte que els sigui reconegut un complement de productivitat (sexenni).

Entre els camps que es poden demanar com a novetat es pot demanar també el Sexenni de transferència. És un projecte-pilot que subsisteix el Campo 0. Per demanar-lo s'ha d'haver obtingut prèviament l'avaluació positiva d'un sexenni de recerca. Al ser projecte-pilot si no s'obtingués es podrà tornar demanar en la nova convocatòria.

Més informació: http://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/general/educacion/050920/ficha/050920-2018.html#dg

Si necessiteu un certificat de la Oficina d'investigació i Transferència Tecnologica us agrairem que es demanes abans 21/12/2018 a recercaoitt@udg.edu. Per tal d'assegurar que tingueu el certificat abans del 18/01.