Investiga > MICIU - El govern espanyol presenta un programa per incorporar 3.400 ajudants doctors

Investiga

El Programa suposa el major pla d'estabilització i retenció de talent del govern amb l’objectiu de convertir les universitats públiques espanyoles en centres d'excel·lència i en millorar les condicions d'atracció de talent i aconseguir amb això, el rejoveniment i consolidació de les seves plantilles.

El Programa per a la Incorporació de Talent Docent i Investigador a les Universitats Públiques Espanyoles exigeix de la corresponent participació de cadascuna de les CCAA, que hauran de sufragar la resta de les places d'aquesta modalitat de professorat que necessiten les seves universitats públiques.

El Programa per a la Incorporació de Talent Docent i Investigador a les Universitats Espanyoles,  implicarà finançar amb 150 milions d'euros anuals per curs acadèmic un total de 3.400 places de professors i professores ajudant doctor a les universitats públiques a partir del proper curs 2024-2025 i durant els sis anys de durada d'aquesta modalitat de contracte. Aquesta xifra equival al doble del nombre de places d'una convocatòria ordinària de professorat ajudant doctor a les universitats públiques espanyoles.

Trobareu més informació al següent enllaç.