Investiga > UE: Tens dubtes sobre la Ciència Oberta?

Investiga

L’Agència de Recerca de la Comissió Europea (REA) ha creat un apartat en el seu web on ofereix una sèrie de preguntes i respostes per ajudar a entendre com donar compliment als mandats de la ciència oberta, tan en la fase de sol·licitud de finançament com en la d’execució i implementació d’un projecte.

Per exemple, s’aclareixen preguntes com:

• Què és la Ciència Oberta?
  • Què és l’accés obert?
  • Què significa “as open as possible, as closed as necessary?”
  • Què és l’accés oberta a dades de recerca?
  • Quins son els beneficis de l ciència oberta?
  • Quines son les pràctiques de ciència oberta en Horizon Europe?
  • Què és la ciència ciutadana?

Enllaç

Recordeu les sessions trimestrals que organitza el CSUC durant l'any (veure agenda del butlleti UdG).