Investiga > UE – Es cerca personal expert per la dimensió humana del Cel Únic Europeu

Investiga

UE – Es cerca personal expert per la dimensió humana del Cel Únic Europeu

La Comissió Europea estableix un grup d’experts per reflexionar sobre la dimensió humana del procés d'implementació del Cel Únic Europeu . Termini 31 de gener 2024

La Direcció General per a la Mobilitat i el Transport de la Comissió Europea (DG MOVE) estableix un fòrum per reflexionar sobre la implementació del Cel Únic Europeu des de la seva dimensió humana. Això inclou examinar els canvis tècnics i operacionals a les pràctiques i procediments de treball i els seus efectes sobre les persones o sobre els grups d’interessats en la implementació del Cel Únic Europeu.

El grup expert està constituït per 30 membres, anomenats per un període de cinc anys, que reuniran quatre cops a l’any (virtual o a Brussel·les).

Els membres poden ser individus o organitzacions amb coneixements i expertesa en aquesta temàtica.

El termini de presentació d’interès finalitza el 31 de gener 2024.

Convocatòria