Investiga > Across Seasonal Schools 2023

Investiga

Across Seasonal Schools 2023

Celebrada la Across Seasonal Schools 2023 a Chemnitz, Alemanya, entre els mesos de juliol i octubre de 2023, us fem arribar el butlletí que detalla les activitats celebrades i les conclusions obtingudes.

La participació de la Universitat de Girona es va centrar en dues activitats.

En primer lloc, l'escola d'estiu "Intel·ligència cultural, creativitat i mediació transnacional en l'era de la IA" que va tenir lloc a Chemnitz i coorganitzada entre la Universitat Ivan Franko de Lviv (Ucraïna) i la Universitat de Girona. L'objectiu d'aquesta escola d'estiu era obrir als estudiants enfocaments culturals i humanístics en la investigació en IA.

En segon lloc, l'escola estacional sobre "Humans i tecnologia - Tecnologia per al bé", organitzada per diverses institucions, la Càtedra Humans i Tecnologia de la TUC, la Universitat de Lleida, la Universitat d'Udine i el Dr. Mateu Sbert de la Universitat de Girona.

I per últim, la UdG va organitzar el taller "Renewable borders: The energy landscape in the European Borderlands", dirigit pels professors d’arquitectura, el Dr. Carlos Gonzalvo i la Dra. Julia Capomaggi.

Podeu accedir al butlletí al següent enllaç