Investiga > UE: HEU – Tancada la convocatòria 2023 per xarxes pre-doctorals del programa Marie Sklodowska Curie

Investiga

S’han presentat un total de 1.066 propostes, la UdG hi participa en tretze i la resolució s’estima publicar el mes d’abril 2024

El passat 28 de novembre 2023 va finalitzar el termini per presentar propostes de finançament a la convocatòria 2023 de xarxes pre-doctorals del programa Marie Sklodowska Curie (MSCA-Doctoral Network 2023).

Segons les dades publicades en el Funding & Tender Portal de la Comissió Europea, es van presentar un total de 1.066 propostes, repartides entre les tres modalitats:

• Doctoral Network (estàndard DN): 920 propostes (86,3% del total)
  • Industrial Doctorate (DN-ID): 64 propostes (6% del total)
  • Joint Doctorate (DN-JD): 82 propostes (7.7% del total)

La UdG participa com a soci beneficiari en 12 xarxes i en coordina una; 8 d’elles son “resubmissions”. Excepte una proposta (modalitat Joint Doctorate), totes les altres s’han presentat en la modalitat estàndard.

Abans de començar l’avaluació de la qualitat científica de les propostes rebudes, la Comissió Europea farà primer una revisió de la seva elegibilitat. Les propostes que no compleixen amb els requisits d’elegibilitat de la convocatòria seran descartades, de forma que el total de 1.066 propostes presentades podrà baixar.

Les propostes declarades elegibles competiran per un pressupost total de 434,4M€, una mica superior al de la convocatòria 2022.

La resolució de la convocatòria s’espera sortir publicada abans del mes d’abril del 2024.

La convocatòria 2023 està oberta des del 30 de maig 2023. (veure notícia Butlletí UdG 31/05/2023).

Vols saber els llocs vacants per treballar com a investigador/a predoctoral en una de les xarxes pre-doctorals finançades en convocatòries anteriors? Els pots consultar sempre en el portal EURAXESS.