Investiga > UE: Ets expert/a en innovació en la salut, ciències mèdiques, emprenedoria o ciències jurídiques?

Investiga

La EIT Health obre una crida per a personal expert amb expertesa en àrees com la innovació en salut, emprenedoria, empresa, dades de la salut, tecnologies de la salut, ciències mèdiques, aspectes legals, entre d’altres.

El personal expert haurà de revisar propostes i projectes i avaluar la seva qualitat, preparar informes i assessorar sobre les propostes seleccionades.

L’EIT compensarà econòmicament pels serveis prestats, segons el tipus de servei des d’avaluació (50€/h), assessorament (125€/h), expertesa molt/avançada en un àrea (250€ - 500€/h).

Per participar, cal Registrar i crear un perfil individual (escollir la opció “Individual”).

Més informació

L’EIT Health és una KIC (Knowledge and innovation community) establerta per l’Institut Europea d’Innovació i Tecnologia (EIT) en àrees de la salut i l’envelliment i es basa en l’anomenat triangle del coneixement, l’emprenedoria, la recerca i la educació que haurien de col·laborar per crear un ambient òptim per a la innovació.