Investiga > AEI: Les universitats van rebre el 68% dels projectes subvencionats per fer Proves de Concepte

Investiga

L'Agència Estatal de Recerca ha publicat un article sobre com les universitats van aconseguir el 68% dels projectes d'investigació que van obtenir finançament per dur a terme les Proves de Concepte.

L'Agència Estatal de Recerca (AEI) ha publicat un informe en el qual s'analitzen els resultats de la resolució de la convocatòria 2021 de Projectes d'R+D+I per a la realització de 'Proves de Concepte', la primera d'aquestes característiques en l'àmbit nacional. En total, la AEI va destinar 40 milions d'euros perquè 377 projectes de recerca se sotmetessin a una Prova de Concepte amb la finalitat de testar la validesa tècnica i comercial dels seus resultats abans de llançar-los al mercat.

Podeu trobar més informació sobre la magnitud dels projectes i l'àmbit que tracten a l'article original.

ENLLAÇ A LA NOTÍCIA

Més informació: valoritzacio@udg.edu