Investiga > UE: IHI Innovative Health Initiative: properes convocatòries d’ajuts

Investiga

La IHI Innovative Health Initiative anuncia la publicació de cinc tòpics i publica un esborrany dels mateixos:

Tanmateix, el programa organitzarà webinars per presentar en detall les oportunitats de finançament de les dues convocatòries i per explicar les normes i els procediments de la IHI.

Per donar suport al personal interessat i facilitar la constitució de consorcis, s’organitzarà una jornada de brokerage i una sessió de pitching.

La Iniciativa Salut Innovadora (IHI) és una associació europea institucional públic-privada, establerta sota el programa Horizon Europe (veure noticia UdG) i és la continuació de l’associació IMI - Iniciativa per Medicines Innovadores – que va funcionar sota el programa Horizon 2020. L’objectiu és traslladar la RDI en l’àmbit de la salut en beneficis per als pacients i la societat i fer que Europa sigui un referent en la RDI en salut interdisciplinària, sostenible i centrada en el pacient.