Investiga > Premis Severo Ochoa

Investiga

Premis Severo Ochoa

Convoca concurs per l’adjudicació del Premi Sever Ochoa en la Recerca Biomèdica per a investigadors/res.

Requisits sol·licitud:

• Carta de presentació amb nom, adreça postal completa, telèfon de contacte i adreça electrònica
    • Fotocòpia del DNI
    • Breu currículum de màxim 10 pàgines.
    • Títol i resum de les recerques que opten al premi
    • Treballs en Biomedicina amb els requisits següents:
      • Que siguin màxim sis treballs
      • Que segueixin les bases d’aquesta convocatòria
      • Que siguin publicats predominantment a Espanya en els darrers quatre anys
      • Que siguin realitzats per investigadors/es espanyols/es
      • Que constitueixin una aportació original, amb base experimental, a algun dels múltiples capítols que constitueixen el camp de la Biomedicina
      • Que constitueixin una millora del coneixement
      • Que contribueixin a elevar el nivell de benestar de les persones.
    • Els treballs es presentaran en formes separades, proves d’impremta o còpia del manuscrit acceptat, en les quals, haurà de figurar l’acreditació corresponent.

Es valorarà especialment:

• Les aportacions innovadores en noves hipòtesis contrastades
    • Les noves tècniques experimentals
    • Les noves terapèutiques.

Presentació de candidatures:

• Per duplicat i per correu certificat a:

Fundació Ferrer Investigación

Diagonal 549, 5è

• Abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Més informació de com fer arribar les sol·licituds: consultar la convocatòria.

Termini presentació sol·licituds:

• Fins dimecres 31 de juliol de 2019.

Dotació:

• 40.000,00€ i una medalla commemorativa pels investigadors/es que resultin seleccionats.

Consulteu les bases i requisits del Premi Severo Ochoa que trobareu a la seva plana web.

Persona de contacte a l’OITT:

Desyreé López Ferrer

recercaoitt@udg.edu