Investiga > IME - Ajuts a la investigació 2024

Investiga

IME - Ajuts a la investigació 2024

L’IME (Institut Menorquí d’Estudis) ha obert una nova convocatòria d’ajuts destinats a promoure la investigació científica a Menorca en tots els àmbits de coneixement. El termini intern finalitzarà el dimecres 22 de maig a les 12:00 hores.

Objecte

L'objectiu dels ajuts és contribuir al finançament de projectes d'investigació relacionats, directament o indirectament, amb l'illa de Menorca, amb la finalitat d’impulsar la investigació científica a Menorca en tots els àmbits.

Amb aquesta finalitat es plantegen dues línies d'ajuts:

• Línia 1. Tipus A. Projectes de recerca liderats per investigadors novells: S'entén per investigador novell aquella persona que pugui provar que no té més de 10 anys d'experiència investigadora. Els investigadors que reuneixin aquests requisits han de presentar amb la sol·licitud la declaració responsable que trobareu a l’enllaç de la convocatòria.
  • Línia 2. Tipus B. I Projectes de recerca liderats per investigadors consolidats: Es considera investigador experimentat aquella persona amb més de 10 anys demostrables d'experiència investigadora continuada.

Requisits

Podrà ser objecte d'ajut qualsevol projecte d'investigació, sense cap tipus de restricció pel que fa a la seva temàtica concreta i sense fixar de forma prèvia els tipus de projectes que es poden presentar o els objectius que s'han d'aconseguir.

Cada investigador, individualment o en equip, només es podrà presentar a una de les dues línies.

Us recordem que la sol·licitud l’ha de formalitzar la persona responsable del projecte, amb el vistiplau previ de la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement, que haureu de sol·licitar a la Secció de Recerca de l’OITT a recercaoitt@udg.edu

Dotació

L'import individual màxim de les ajudes que es concedeixin serà de 4.500 €.

Presentació de sol·licituds

Si teniu intenció a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu. El termini intern finalitzarà el dimecres 22 de maig a les 12:00 hores.

Disposeu de tota la documentació relativa a les sol·licituds a IME - Ajuts a la investigació 2024

Podeu consultar la publicació de les bases i de la convocatòria en el següent enllaç Aprovació de les bases i de la convocatòria dels ajuts a la investigació de l'IME 2024

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca de l’OITT: recercaoitt@udg.edu