Investiga > UE: Finançament Women TechEU per a empreses emergents (Call 1 de 4)

Investiga

El projecte Women TechEU obre una convocatòria per invertir amb finançament no dissolutiu (no requereix cedir participacions o equity), per a empreses emergents.

Beneficiaris: Empreses emergents deep-tech en early-stage (start-ups), on les persones emprenedores i/o líders siguin dones. Els projectes han d'estar orientats cap a la transició verda, digita i social, relacionada amb els objectius europeus.

Què s'ofereix?

• Finançament no dissolutiu (75k€).
  • Mentorització (1 reunió cada mes, durant 6 mesos)
  • Formació i assessorament en preparar pitch davant inversors.
  • Formació en potenciar les "soft-skills".
  • Assessorament en estratègies "go-to-market".
  • Assessorament sobre l'impacte mediambiental.
  • Accés a la xarxa corporativa de la EIT KICs.

Què s'ha d'entregar en la sol·licitud?

• Formulari de sol·licitud.
  • Declaració de la pime (empresa emergent).
  • Currículum vitae de les persones participants.
  • Investor deck
  • Enllaç del vídeo de presentació de 3 minuts (Google Drive, Dropbox, YouTube, etc)

Els documents estan disponibles aquí: Documents de suport

Més informació: ENLLAÇ

Inscripcions (plataforma Sploro)

Data límit d'inscripció: 20/05/2024, a les 17h (CET).

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu