Investiga > Ajuts per a investigació apícola

Investiga

Ajuts per a investigació apícola

El Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) ha convocat subvencions per a la realització de projectes de recerca aplicada al sector apícola i els seus productes, en el marc del pla estratègic de la Política Agrícola Comuna (PAC).

La quantia màxima de l'ajuda no superarà els 300.000 euros per projecte subvencionable i convocatòria en el cas de projectes plurianuals de tres anys de durada, 200.000 euros en el cas de dos anys, o de 100.000 euros en el cas dels projectes amb un any de durada, llevat que la dotació pressupostària permetés l'aprovació de projectes per un pressupost superior.

Les sol·licituds es presentaran en el termini de 20 dies hàbils des de la seva publicació al Butlletí Oficial de l'Estat.

La finalitat és millorar les condicions generals de producció i comercialització dels productes apícoles a través de la consecució d'aquesta intervenció al sector.

Les entitats beneficiàries poden ser les cooperatives agràries, les societats agràries de transformació, les agrupacions de defensa sanitària, així com diferents organismes i equips de recerca especialitzats.

Convocatòria: https://www.boe.es/boe/dias/2024/03/20/pdfs/BOE-B-2024-10018.pdf

Bases: https://boe.es/boe/dias/2024/02/13/pdfs/BOE-A-2024-2746.pdf