Investiga > GENCAT – Subvencions 2024 per a projectes de difusió de la recerca en l'àmbit de les lletres

Investiga

Convocatòria per a accions de difusió de la recerca en l’àmbit de les lletres. El termini intern UdG finalitza el dilluns 19 de febrer a les 9:00h.

Objecte de la convocatòria

L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport a accions de difusió de la recerca en l’àmbit de les lletres. S’entenen per projectes de difusió tant l'organització d'actes (jornades, cicles de conferències, seminaris, cursos, debats, simposis, congressos, etc.), com les publicacions i exposicions que tenen com a objectiu la difusió de la recerca en l’àmbit de les lletres i que es desenvolupin dins dels àmbits lingüístics de les llengües catalana i occitana.

Requisits

Cada universitat pot sol·licitar una única proposta per a cadascuna de les seves càtedres, centres, instituts o grups de recerca de l'àmbit de les lletres.

El projecte de difusió s'ha de desenvolupar majoritàriament en llengua catalana o occitana.

El projecte de difusió s'ha de desenvolupar dins dels territoris dels àmbits lingüístics de les llengües catalana i occitana.

Si la difusió es fa fora de Catalunya (a la resta del domini lingüístic), el projecte de recerca ha de mantenir una vinculació clara amb Catalunya, tant per raó de l'objecte, és a dir, perquè es tracta de moviments, obres o autors catalans, o bé perquè els participants més destacats són de Catalunya.

Les activitats del projecte de difusió es poden desenvolupar tant de manera presencial com virtual.

Quantia

L'import de la subvenció cobrirà el 50% del cost de l'actuació, com a màxim, amb un finançament mínim de 1.000 €.

No s’admetran les sol·licituds de subvenció d'un import inferior a 1.000 euros o que continguin un pressupost de projecte inferior a 2.000 euros

Termini de presentació de sol·licituds

Intern UdG- OITT: 7 de febrer al 19 de febrer a les 9:00h

Generalitat: 7 al 22 de febrer a les 14:00h

Documentació

Web de la convocatòria

Projecte de l’activitat

Pressupost-liquidació

Bases generals / (+ text refós)

Convocatòria

Si teniu interès a presentar una proposta en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres el més aviat possible (Marta Bahí recercaoitt@udg.edu / 9746).