Investiga > UE: Ajuts a la RDI en gestió forestal

Investiga

UE: Ajuts a la RDI en gestió forestal

El projecte ForestWard obre dues convocatòries per la monitorització avançada dels boscos i la caracterització de les pertorbacions forestals. Termini: 15 de gener de 2024

El projecte ForestWard (Towars an observatory for the resilience of european forests) finançat sota el programa Horizon Europe, té com a objectiu establir un observatori com a eina de monitorització pan-europea per abordar l’impacte del canvi climàtic sobre els boscos europeus i per guiar el procés de presa de decisió en la gestió forestal.

El projecte té previst obrir mínim cinc convocatòries per donar suport al desenvolupament de l’observatori mitjançant la implementació i l’escalatge de pilots de restauració climàtica intel·ligent.

Amb les dues convocatòries actualment obertes es pretén incloure a terceres parts que puguin realitzar una monitorització avançada dels boscos i la caracterització de les pertorbacions forestals.

Convocatòria 1: Pilot network of long-term limate impact forest monitoring sites

Es demana:

• Install new measurement equipment in existing monitoring pilots;
  • Perform measurements and maintain equipment.

Convocatòria 2: Disturbance characterization

Es demana:

• Provide a Europe-wide, consistent, and statistically robust disturbance assessment for different project years
  • Provide detailed characterisation of cause-effect relationships for disturbances in and around the CSF and restoration priority areas

Més informació

Elegibilitat: entitats, individual o en consorci, establertes en un pais membre de la UE o associat al programa Horizon Europe.

Pressupost i finançament:

• convocatòria 1: 725.000€ (fins a 5 projectes amb 145k€/projecte de fins a 18 mesos)
  • convocatòria 2: 450.000€ (fins a 3 projectes amb 150k€/projecte de fins a 12 mesos)

Termini: 15 de gener 2024, 17h00

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu