Investiga > Ajuts a la RDI en nano i tecnologies avançades per a la prevenció, diagnòstic i teràpia de malalties

Investiga

Ajuts nacionals per a projectes transnacionals en diferents àrees de la nanomedicina. Termini de presentació de pre-propostes 30 de gener 2024

El 14 de novembre 2023 ha obert la convocatòria Nanotecmec (Nano and advance technologies for disease prevention, diagnostic and therapy) sota l'associació europea ERA4HEALTH amb l’objectiu de finançar projectes de recerca transnacionals i multidisciplinaris que puguin combinar enfocaments innovadors en nanomedicina i que fomentin la col·laboració entre la recerca acadèmica i la clínica, incloent la participació industrial.

Les propostes  han de cobrir com a mínim una de les àrees de nanomedicina següents:

• Medicina regenerativa
  • Diagnòstic
  • nanoteràpia

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 3 entitats i màxim 5 de mínim 3 països diferents elegibles (fins a 6 o 7 si s’inclouen entitats de països poc representats)
  • Màx.2 entitats d’un mateix país.

Cada entitat haurà de complir amb les normes d’elegibilitat de la seva agència nacional finançadora

Els consorcis han d’incloure entitats de mínim dos dels tres sectors: acadèmic, clínic/salut publica, privat (empresa) i usuaris finals.

La participació d’entitats espanyoles serà finançada per la Agencia Estatal de Investigación (AEI) i l’Institut de Salut Carlos III (ISCIII). Les universitats espanyoles només poden demanar finançament de l'AEI.

Pressupost:

• AEI: 1M€ (6-8 projectes)
  • ISCIII: 1.6M€ (5-6 projectes)

Finançament

• AEI: 175k€/soci; 275k€/coordinar: 325k€/coordinador + soci. Es possible demanar 30k€ addicionals (+25% costos indirectes) per tasques experimentals substancials. Els projectes han de tenir una durada de 36 mesos.
  • ISCIII: 220k€/soci; 275k€/2 socis; 320k€/coordinar; 400k€/soci + coordinador. Els projectes poden tenir una durada de 24 a 36 mesos.

El finançament inclou 25% de costos indirectes.

Termini pre-propostes: 30 de gener 2024, 16h00

Guia de sol·licitud | Plataforma de presentació

Eina per a la cerca de socis

Més informació

L’ERA4HEALTH “Fostering a European Research Area for Health es una associació europea co-finançada entre la Comissió Europea, mitjançant el programa Horizon Europe, i diferents agències nacionals finançadores de la RDI, amb l’objectiu de coordinar la recerca europea relacionada amb la salut i el benestar.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu