Investiga > UE: Ajuts per millorar els sistemes alimentaris mitjançant solucions digitals

Investiga

UE: Ajuts per millorar els sistemes alimentaris mitjançant solucions digitals

El projecte DRG4Food promou la innovació basada en dades en el sector alimentari. Termini 11 de desembre 2023

El projecte DRG4Food (Empowering a fair and responsible European FoodRegister, fostering citizen sovereignty and creating a data-driven food System) finançat sota el clúster 6 del pilar II del programa Horizon Europe, té com a objectiu fomentar solucions responsables basades en dades que apoderin als ciutadans, promoguin els drets de les dades i donin suport a la creació de sistemes alimentaris sostenibles.

La primera convocatòria, de les dues planificades, busca incorporar terceres parts que puguin presentar propostes amb solucions orientades a una de les següents àrees:

• Food tracking
  • Targeted nutrition
  • Consumers’ food choices

Elegibilitat:

• consorcis (2-3 socis) multidisciplinaris, amb PIMEs, centres de recerca, universitats, entitats sense ànim de lucre, de països membres de la UE o associats al programa Horizon Europe
  • una sola proposta per entitat; les universitats o centres de recerca poden presentar fins a dues propostes de grups o departaments de recerca diferents, però només es podrà finançar una.

Pressupost: 950.000€

Finançament: de 150k€ a 300k€ per cada projecte pilot (3-6 pilots finançats)

Termini: 11 de desembre 2023, 17h00

Webinar informatiu