Investiga > UE: HEU – Ajuts a la RDI per lluitar contra la delinqüència i el terrorisme

Investiga

UE: HEU – Ajuts a la RDI per lluitar contra la delinqüència i el terrorisme

Sis tòpics per activitats de recerca i innovació per abordar la ciber/delinqüència i el terrorisme tenint en compte aspectes humans, socials i tecnològics relacionats. Termini 23 de novembre 2023

La convocatòria Fighting Crime and Terrorism 2023 oberta el 29 de juny 2023 sota el Desti 1 Better protect the EU and its citizens againts Crime and Terrorism del clúster 3 de Seguretat Civil per a la Societat del Pilar II del programa Horizon Europe, ha obert sis tòpics per finançar projectes col·laboratius RDI que puguin contribuir a abordar la delinqüència, incloent la ciber delinqüència i el terrorisme de forma més eficaç, amb mitjans més potents, amb prevenció, preparació i resposta i una millor comprensió dels aspectes humans, socials i tecnològics relacionats i el desenvolupament de capacitats d’avantguarda per a les autoritats policials.

Els sis tòpics oberts son

• HORIZON-CL3-2023-FCT-01-01 Processing of large, complex and unstructured datasets resulting from criminal investigations, while reconciling big data analysis and data protection
  • HORIZON-CL3-2023-FCT-01-02 - A harmonized European forensics approach on drugs analysis
  • HORIZON-CL3-2023-FCT-01-03  New methods and technologies in service of community policing and transferable best practices
  • HORIZON-CL3-2023-FCT-01-04 Open Topic (Increased security of citizens against terrorism, including in public spaces)
  • HORIZON-CL3-2023-FCT-01-05 Crime as a service
  • HORIZON-CL3-2023-FCT-01-06 : Enhancing tools and capabilities to fight advanced forms of cyber threats and cyber-dependent crime

Elegibilitat:

Excepte les condicions del tòpic concret estableixin un altre criteri, les condicions generals són:

• Consorcis amb mínim 3 entitats de mínim 3 països elegibles (estats membres de la UE i associats HEU; mínim 1 país de la UE),
  • Accions amb una durada mínima de 3 anys

Pressupost i finançament: 36M€

Tòpic 1: 7M€ (1 proposta)

Tòpic 2: 9M€ (2 propostes)

Tòpic 3: 4M€ (1 proposta)

Tòpic 4: 4M€ (1 proposta)

Tòpic 5: 4M€ (1 proposta)

Tòpic 6: 8M€ (2 propostes)

Es finança fins al 100% dels costos directes elegibles, incloent un màxim de 25% de costos indirectes.

Termini: 23 de novembre 2023, 17h00

Programa de Treball 2023-2024 del Clúster 3 Seguretat Civil per la Societat

Més información i presentación via el Funding & Tender Portal (FTOP)

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu