Investiga > UE - JPI HDHL Una Dieta Sana per una Vida Sana

Investiga

UE - JPI HDHL Una Dieta Sana per una Vida Sana

Ajuts a projectes col·laboratius transnacionals per millorar el coneixement de la relació dieta - epigenoma i els seus efectes sobre la salut humana. Termini 12 d’abril 2018

La Iniciativa de Programació Conjunta Healthy Diet for a Healthy Life (JPI HDHL) ha obert la convocatòria 2018 amb una temàtica centrada en l’estudi de la relació entre la dieta i l’epigenoma i els seus efectes sobre la salut humana.

Hi participen agències nacionals finançadores d'R+D de 10 estats.

Els projectes multidisciplinaris han de cobrir una de les següents àrees:
• Establishing cause-and-effect relationships between diet, the epigenome and metabolic health
• Identifying risk factors and early stage epigenetic changes
• Epigenetic effects across the lifespan and inter (and potentially trans) generational epigenetic effects
• Investigation of modifiable factors that could be involved in epigenetic regulation
• The effect of diet and nutritional status on the intra-uterine environment

Elegibilitat

Consorcis amb minm 3 i màxim 6 socis de 3 estats participants diferents (màxim 2 del mateix país).

Cada soci ha de complir amb els requisits d’elegibilitat de la seva agència nacional finançadora.

Les universitats espanyoles seran finançades per l’Agencia Española de la Investigación del MINECO (AEI).

Pressupost

- Total: 8M€

- Instituto Nacional de Salud Carlos III: 250.000€

- MINECO – AEI: 400.000€

Termini

12/04/2018, 16h00

Convocatòria

Text de la convocatòria (http://www.healthydietforhealthylife.eu/images/documents/Call_Text_ERA_HDHL_Nutrition_Epigenome_call.pdf).

Més informació (http://www.healthydietforhealthylife.eu/index.php/open-calls?jjj=1518101469154).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d’elegibilitat i el procés de presentació.