Investiga > Entrepreneurship Academy

Inscripcions
Crèdits
Web:

La Xarxa XARTEC SALUT, liderada pel CREB UPC, està formada per 81 grups de recerca que pertanyen a 23 institucions diferents i té com a objectiu ser un agent catalitzador de la R+D+I en l’àmbit de la HealthTech. La Xarxa organitza el Programa "Entrepreneurship Academy", un programa gratuït de foment de l'emprenedoria científica en l'àmbit de la salut, adreçat al personal investigador i especialment a l'estudiantat de doctorat, postdoctorat, màster, que tindrà lloc entre el 25 d'abril i el 4 de juliol de 2024, en horari de 16h a 17'30h.

Aquest programa de 6 sessions, impartides en Anglès, té com a objectiu fomentar l'esperit emprenedor i proporcionar a les persones participants les eines essencials per coneìxer com portar els seus projectes investigadors a la societat i el mercat. El programa comptarà amb les següents les sessions, dirigides per experts en emprenedoria des del laboratori, inversió i negoci:

1. How can I become a scientific entrepreneur and what skills do I need? (25/04/2024)
  2. How can I transfer my research project to the market? What is a spin-off/start-up and how can I obtain funding? (09/05/2024)
  3. How to develop a successful solution from a researchproject involving users and the market. (23/05/2024)
  4. Becoming the CEO of a company, the importance of complementarity within the team. (13/06/2024)
  5. How can I make my research project a profitable solution? The importance of the business model. (20/06/2024)
  6. Making my research reach society, impacting the lives of people (04/07/2024)

PERSONES BENEFICIÀRIES: PDI, personal investigador pre-doc, post-doc; alumnat de Màster, del sector SALUT

Més INFORMACIÓ i INSCRIPCIONS: aquí.

FORMAT: Híbrid

LLOC: Aula 4.13. Research Center of Biomedical Engineering (CREB) UPC Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) Av.
Diagonal, 647, Les Corts, 08028 Barcelona i ON-LINE

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu

Activitats relacionades