Investiga > 21/05 – UE – HEU: Info day nacional convocatòries 2024 Missions Horizon Europe

Investiga

21/05 – UE – HEU: Info day nacional convocatòries 2024 Missions Horizon Europe

Inici:
21/05/2024 - 10:00
Fi:
21/05/2024 - 13:30
Lloc:
Format:
Organitzador
CDTI
Web:

El 21 de maig 2024, el CDTI en col·laboració amb el MCIU i el FECYT organitzen una jornada virtual per presentar les novetats i el contingut de les convocatòries 2024 de les Missions de la UE sota el programa Horizon Europe.

La jornada s’estructura en una sessió plenària i cinc seccions paral·leles per presentar les especificitats de cada una de les Missions i de les corresponents convocatòries 2024:

• Un Pacte Europeu per al Sol
  • Missió oceans i aigües
  • Missió d’Adaptació al canvi climàtic
  • Missió Ciutats
  • Missió del Càncer

Més informació | Agenda |

Amb el mateix objectiu, els dies 25 i 26 d’abril la Comissió Europea organitza una jornada europea virtual (veure butlletí 12/04/2024)