Investiga > 20/03 - OITT: Càpsula sobre model de negoci i presentació a inversors !

Investiga

Cicle de Càpsules de Transferència de Coneixement. 20/03 - OITT: Càpsula sobre model de negoci i presentació a inversors !

De la sèrie
Cicle de Càpsules de Transferència de Coneixement.
Inici:
20/03/2024 - 09:00
Fi:
20/03/2024 - 11:00
Lloc:
https://t.ly/fTebQ (Microsoft Teams)
Format:
Organitzador
OITT i Escola de Doctorat de la Universitat de Girona

*CAT*

La Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la Universitat de Girona organitzen la quarta càpsula del "Cicle de Càpsules de Transferència de Coneixement".

En la sessió es parlarà sobre:

1. Model de negoci CANVAS. Presentat per Dra. Andrea Bikfalvi, professora agregada Serra Húnter del Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte de la Universitat de Girona.
  2. Com preparar una presentació davant inversors. Presentat per Jordina Arcal, co-fundadora de Hi, We are Kin SL.

La sessió finalitzarà amb un torn obert de preguntes.

Horari: 20 de març, de 9 a 11h.

Més informació: ENLLAÇ

Inscripcions: valoritzacio@udg.edu

*CAST*

La Oficina de Investigación y Transferencia Tecnológica (OITT) y la Escuela de Doctorado de la Universidad de Girona organizan la cuarta cápsula del "Ciclo de Cápsulas de Transferencia de Conocimiento".

En la sesión se hablará sobre:

1. Modelo de negocio CANVAS. Presentado por Dra. Andrea Bikfalvi, profesora agregada Serra Húnter del Departamento de Organización, Gestión Empresarial y Diseño de Producto de la Universidad de Girona.
  2. Cómo preparar una presentación ante inversores. Presentado por Jordina Arcal, cofundadora de Hi, We are Kin SL.

La sesión finalizará con un turno abierto de preguntas.

Horario: 20 de marzo, de 9 a 11h.

Más información: ENLACE

Inscripciones: valoritzacio@udg.edu

*ENG*

The Tech Transfer Office (TTO) and the School of the School of Doctorate Studies of the University of Girona organize the fourth capsule of the "Cycle of Knowledge Transfer Capsules".

The session will be about:

1. Business model CANVAS. Presented by Andrea Bikfalvi, PhD,  Serra Húnter Associate Professor at the Department of Organization, Business Management and Product Design of the University of Girona.
  2. How to prepare a presentation to face the investors. Presented by Jordina Arcal, cofounder of Hi, We are Kin SL.

The session will end with an open Q&A.

Schedule: 20th March, from 9 to 11 am.

More information: LINK

Registrations: valoritzacio@udg.edu