Investiga > 25/01 - Girona Next: Com atraure i retenir talent a les empreses !

Investiga

25/01 - Girona Next: Com atraure i retenir talent a les empreses !

Inici:
25/01/2024 - 19:00
Fi:
25/01/2024 - 21:30
Lloc:
Sala Platea (Carrer de Jeroni Real de Fontclara, s/n, 17001 Girona)
Format:
Organitzador
Girona Next

La coalició de startups gironines Girona Next organitza una trobada de networking per explicar les diferents estratègies per poder atraure, captar i retenir el talent a l'ecosistema d'empreses innovadores.

La sessió serà presentada per l'inversor i membre del consell d'administració d'Outvise, Jordi Poll.

La jornada constarà d'una taula rodona, on hi participaran les persones ponents:

• Moderadora: Directora de desenvolupament de negoci a Michael Page, consellera a RocaSalvatella, directora de la seu de Barcelona de WOMEN IN TECH® - Global Movement, autora del llibre "Rehumanizando la tecnología" i, ex-directora General de Societat Digital de la Generalitat de Catalunya, Joana Barbany i Freixa.
  • Doctora en Economía, professora agregada i directora de la Càtedra de Joves Emprenedors de la Universitat de Girona, Dra. Laura Vall-Llosera Casanovas.
  • Membre del consell executiu de Marlex i director de Sarah Marlex, Marc Francés Senar.
  • Director general de la Fundació per a la Creativació i soci fundador de NOVAGROUP, Miquel Angel Oliva.

La jornada finalitzarà amb una sessió de networking !

Més informació i inscripcions: ENLLAÇ

Activitats relacionades