Investiga > 5-6/2 UE: ICT Conference - Research to Reality – Digital Solutions to European Challenges

Investiga

Inici:
05/02/2024 - 08:00
Fi:
06/02/2024 - 18:00
Lloc:
The EGG, Brussel·les, Bèlgica
Format:
Organitzador
Belgian presidency in cooperation with the European Commission
Web:

Els dies 5 i 6 de febrer 2024, tindrà lloc a Brussel·les (Bèlgica) la conferència Research to Reality – Digital Solutions to European Challenges.

Els objectius són adreçar

• el lideratge europeu en tecnologies digitals clau que aportin beneficia a la societat i a les empreses
  • com pot la recerca europea en tecnologies digitals ajudar aconseguir els reptes de la doble transició i de la dècada digital
  • els reptes d’una línia de finançament i inversió en l’àmbit digital, coherent a nivell europeu