Investiga > 17/1 - Taller UdG: El pla de disseminació i explotació dels resultats de la recerca

Investiga

Inici:
17/01/2024 - 09:25
Fi:
17/01/2024 - 11:30
Lloc:
Format:
Organitzador
OITT - Universitat de Girona

El proper 17 de gener 2024, l’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) de la Universitat de Girona organitza un taller online per tractar la disseminació i explotación dels resultats d’un projecte de recerca, un aspecte transversal avaluat en les sol·licituds de finançament públic a la RDI, a nivell tan europeu com nacional.

Es tracta de la segona part del bloc de tallers dedicats a com maximitzar l’impacte d’un projecte de recerca. El 27 d’octubre 2023 es va tractar la comunicació de la recerca i es va posar en context el per què de la necessitat i importància de l’impacte de l’activitat RDI.

Programa

9h25                    Benvinguda institucional, Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UdG, Dra. Maria Pla de Solà Morales

9h30 - 10h30:     Com maximitzar l’impacte d’un projecte de recerca: El Pla de disseminació i explotació dels resultats d’un projecte de recerca.  Gisela Pairó i Federica Righi, TEAMIT.

10h30-10h40:        Torn de preguntes

10h40-11h00:      És possible explotar la recerca fruit de projectes de l’àmbit de Ciències Socials? Dr. Albert Sabater, Professor Serra Húnter de Sociologia de la UdG

11h00-11h10:       Torn de preguntes

11h10-11h20:    Suport de la UdG en la preparació d’un pla i en l’explotació dels resultats d’un projecte de recerca, Marc Sabater, Unitat de Valorització, OITT

11h20-11h30:       Torn de preguntes

11h30:                Fi del taller

A qui va dirigit:  PDI i PTGAS de la UdG que treballi en la gestió de la recerca.

Inscripcions: Enllaç (PDI | PTGAS) d’inscripció al taller. El 16 de gener, les persones inscrites rebran l’enllaç d’accés al taller que es farà via Teams.

Si necessiteu més informació sobre aquesta activitat, podeu contactar amb l’Equip de Programes Europeus i Internacionals de l’OITT a  european.office@udg.edu .