Investiga > UE: Infoday estatal Clúster 6 y Clúster 5-Clima Convocatòries 2023

Organitzador
CDTI
Web:

El 21 de desembre 2022 tindrà lloc l'Infoday Nacional del Clúster 6 i del Clúster 5 per informar de les oportunitats del programa de treball (WP 2023-2024) i les convocatòries del 2023, que obriran el 22 de desembre 2022, a la sala d'actes de CDTI (en format híbrid).

A la jornada representants de la Comissió Europea informaran del contingut i estructura de les convocatòries, s'abordaran les novetats que incorpora aquest programa de treball (finançament lump sum i el cascade funding, l'avaluació cega, l'actualització de l'EIP d'agricultura), així com altres qüestions rellevants que han de tenir en compte les institucions participants.

Es donaran recomanacions per preparar una proposta amb èxit per part dels punts nacionals de contacte (NCP), i un/a avaluador/a i participants en projectes compartiran les seves experiències.

Les persones i entitats que ho desitgin podran enviar una idea de projecte (utilitzant per això la plantilla facilitada) que serà revisada pels NCP de manera bilateral, a la tarda un cop finalitzada la jornada. Les idees de projecte hauran de presentar-se a algun dels topics de les convocatòries 2023.

Agenda (esborrany): enllaç

Registre: enllaç

També...

Si estàs cercant socis per una proposta dels clúster 5 o 6, pots participar als següents Brokerage events: