Investiga > UE: Jornada informativa de programes de finançament europeu per cultura i ciutadania

Investiga

Inici:
28/11/2022 - 10:00
Fi:
28/11/2022 - 13:30
Lloc:
Format:
Organitzador
Inscripcions

El proper 29 de novembre tindrà lloc el webinari informatiu sobre els nous programes EUROPA CREATIVA i CERV (Ciutadania, Igualtat, Drets i Valors), organizat per la Direcció General d'Acció Exterior i l'Oficina de Projectes Europeus de la Junta d'Extremadura, per a totes aquelles persones i entitats que desitgin conèixer, de manera concreta, les possibilitats de participació i finançament que ens ofereixen aquests dos programes de la Comissió Europea.

Inscripcions fins el 28 de novembre al següent enllaç.

PROGRAMA (enllaç)

10:00-10:15 Presentació i benvinguda

Miriam García Cabezas, Secretaria General de Cultura de la Conselleria de Cultura, Turisme i Esparts de la Junta d'Extremadura.

10:15-11:00 Programa EUROPA CREATIVA (Subprograma CULTURA)

Augusto Paramio Nieto, responsable de l'Oficina Europa Creativa Cultura, Ministeri de Cultura i Esport.

11:00-11:45 Programa EUROPA CREATIVA (Subprograma MEDIA)

Oficina MEDIA España.

11:45-12:00 Descans

12:00-12:45 Programa CIUTADANIA, IGUALTAT, DRETS I VALORS (CERV)

Ángela Martínez-Carrasco Martínez, tècnica del Punt Europeu de Ciutadania, Ministeri de Cultura i Esport.

12:45-13:15 Cas pràctic projecte

Miguel Ángel Martín Ramos, President de la Xarxa de Rutes de l'Emperador Carlos V - Ruta Cultural del Consejo de Europa i Delegat de la Fundación Yuste en Bruselas.

≡ Europa Creativa Cultura: European Cultural Routes as key actors in the promotion of European cultural heritage.

≡ CERV: EU municipal: Euromunicipalism for a Unified Europe.

13:15-13:30 Preguntes, conclusions i tancament de la jornada