Instituts > L'ERIDIQV al seminari internacional del projecte Children's Worlds

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

L'ERIDIQV al seminari internacional del projecte Children's Worlds

L'equip forma part del projecte Children's Worlds i hi contribueix aportant dades representatives de Catalunya.

La Mònica González i en Ferran Casas van assitir en representació de l'ERIDIQV al Seminari Internacional sobre el projecte Children's Worlds que es va celebrar a Nantes el 19 de juny, organitzat per Children's Worlds juntament amb el Centre de Recherche en Éducation de Nantes (CREN) i la Université de Nantes.

En ell han participat representants d'equips de recerca de 29 països que han aportat al projecte dades de mostres representatives. En el cas de l'ERIDIQV, l'equip ha recollit per segona vegada dades d'una mostra representativa d'infants de 3r i 5è de primària i de 1r d'ESO de Catalunya.

A més, els dies 20 i 21 de juny va tenir lloc el Congrés Internacional "Le monde des enfants et leur bien-être. Accompagner le développement de tous les enfants" organitzat igualment per Children's Worlds, el CREN i la UN, amb la col·laboració del projecte Enfance & Jeunesse.

En Ferran Casas ha estat membre del Comitè Científic d'aquest congrés i tant ell com la Mònica González són els autors de les comunicacions orals "Evolution of Subjective Well-Being components during 5 years in a sample of 10-16 year-old children" i "Testing Subjective Well-being Homeostasis Theory With Children's and Adolescents' Longitudinal Data" que van presentar respectivament.