Instituts > Nomenament de la Dr. Mònica González

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Nomenament de la Dr. Mònica González

Nova membre del Consell Assessor del Pla Serra Húnter

La Dra. Mònica González co-dicrectora del grup de recerca en Infància, Adolescència, Drets dels Infants i la seva Qualitat de Vida (ERIDIQV) ha estat nomenada nova membre del Consell Assessor del Pla Serra Húnter en representació de la Universitat de Girona.

El pla de contractació de personal acadèmic de la Generalitat de Catalunya deu el seu nom al doctor Jaume Serra Húnter que va ser el primer rector de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Actualment el nombre de docents adscrits al Pla Serra Húnter supera el miler essent seleccionats per criteris d’excel.lència.

Aquest nomenament esdevé una molt bona notícia per l’Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida i esdevé una mostra de reconeixement de l’ardu treball d’investigació que realitza la Dra. González.