Instituts > Recomanacions de la Plataforma d’Educació Mediàtica sobre ús de les pantalles

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Recomanacions de la Plataforma d’Educació Mediàtica sobre ús de les pantalles

Elaboració d’infografies amb orientacions pedagògiques, amb la participació de la Dra. Sara Malo.

La Plataforma per a l’Educació Mediàtica (PEM), liderada pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), ha elaborat un conjunt d’orientacions pedagògiques sobre l’ús de les pantalles des de la primera infància i fins a l’edat adulta.

Les aportacions s’han sintetitzat en forma d’infografies que ara es posen a disposició de famílies, comunitat educativa i societat en general.

Aquestes orientacions han estat creades pel grup de treball sobre l’ús responsable de les pantalles del qual forma part la Dra. Sara Malo, co-directora del grup de recerca en Infància, Adolescència, Drets dels Infants i la seva qualitat de vida (ERIDIQV).

Les infografies es troben disponibles a: https://www.cac.cat/actualitat/la-plataforma-leducacio-mediatica-elabora-conjunt-recomanacions-lus-les-pantalles-des-0