Instituts > L'estudi longitudinal de l'ERIDIQV identificat com a recerca social d'urgència Covid-19

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

L'estudi longitudinal del projecte "El benestar subjectiu de 9 a 16 anys" ha estat identificat com a recerca social que mesura l’impacte de la Covid-19 en la vida d’infants i adolescents

L'Institut d'Infància i Adolescència de Barcelona, a petició de l'ajuntament de la ciutat, ha posat en marxa el projecte “Covid-19 i infància a Barcelona” per identificar recerques i iniciatives, portades a terme per diferents grups de recerca d’universitats i institucions, que mesurin i mitiguin l’impacte del confinament i la crisi de la Covid-19 en infants i adolescents.

L'estudi longitudinal portat a terme per l'ERIDIQV identificat en aquest informe es desenvolupa en el marc del projecte El benestar subjectiu de 9 a 16 anys Estudi longitudinal (continuació) i avaluació d'intervencions amb TIC per millorar el benestar escolar, finançat pel MINECO. Aquest estudi ens ha permès disposar de dades sobre el benestar subjectiu d'infants i adolescents de poc abans d'iniciar-se el confinament que podran ser comparades amb les dades que s'estan recollint des de principis de curs, un cop els centres educatius han tornar a estar en funcionament.

Podeu consultar l'informe complet aquí.

I el resum executiu aquí.