Grups de recerca > Teresa Puig portada de la revista GIDONA

Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

La revista GIDONA en la seva edició dedicada al mes de Març publica un extens reportatge sobre la figura de la investigadora principal de Targetslab, Teresa Puig. La Dra. Puig parla de la seva trajectòria vital i professional per posar de relleu una de les seves característiques més marcada: la resilència. Per a la líder de Targetslab la Biomedicina és la seva passió i treballar al laboratori és una de les seves activitats preferides. "Jo no em considero líder, ni referent. Crec que la clau és saber confiar en el teu equip i establir un lideratge col.laboratiu i que si les persones marxen sigui per volar professionalment i aspirar a ser millors."

Parlant de la seva trajectòria professional, Puig recorda les persones que més l'han influit en els diferents moments de la seva vida acadèmica o de recerca i també, les barreres amb les que s'ha trobat i ha hagut de superar pel fet de ser dona, recordant que algunes de les seves companyes han acabat tirant la tovallola.

El reportatge dedicat a la Catedràtica de la UdG inclou 6 fotografies, a banda de la portada, repartides en les 5 pàgines que ocupen les explicacions de la científica.