Grups de recerca > UE: HEU – Com abordar la Disseminació, la Comunicació i l'explotació de resultats

Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

Publicada la gravació i les presentacions del webinar de la Comissió Europea del 9 de juny 2021

El passat dia 9 de juny 2021, la Comissió Europea va organitzar un webinar per oferir aclariments conceptuals i donar consells pràctics sobre com abordar l’apartat de Disseminació, comunicació i explotació de resultats en propostes preparades per programes de finançament europeu, amb especial èmfasis en el programa marc Horizon Europe.

El seminari forma part d’una sèrie de webinars sobre aspectes transversals, com l'ètica, el gènere, l’impacte, l’accés obert, entre d’altres, que organitza la CE per ajudar a les institucions participants a millorar la qualitat de les seves propostes.

Seguiu l'apartat d'agenda per estar al dia!

Gravació i presentacions