Grups de recerca > Xarxa promoció r+d+i_ajuts erc

Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

Des del Consell Europeu de la Recerca (ERC) del programa Horizon Europe, estan identificant investigadors/res amb potencial per aplicar a una de les modalitats de convocatòries de projectes individuals, tant per les convocatòries del 2021 com per les properes.

D'entrada, els perfils d'investigadors/res que gaudeixen o han gaudit d'un ajut RyC o ICREA sènior o la Caixa Fellowships podrien ser candidats/tes. Tot i això, no vol dir que no es puguin presentar altres candidats/tes a la UdG.

Les dates previstes per tancar convocatòries 2021 són (pendents de confirmar):

StG:  24/03/2021*impossible presentar una proposta a aquesta convocatòria si no s’hi està treballant ja.

CoG: 20/04/2021*just presentar-hi proposta a aquesta convocatòria si no s’hi està treballant ja!

AdG: 31/08/2021*cert marge per presentar-hi una proposta

En el cas que es vegi molt just la preparació de la proposta per la convocatòria d'enguany, caldrà començar a pensar en treballar per la del 2022!

Així doncs, us animem al fet que exploreu i que ens feu arribar els vostres possibles candidats/tes.

1. Identifiqueu el possible candidat/ta
  2. Feu-los arribar el formularique adjuntem. En el cas de les AdG n’hi hauria prou amb el seu cv.
  3. Feu-los arribar o bé el formulari (StG i CoG) o bé el cv (AdG) perquè s'estudiï l’elegibilitat de presentar s’hi, juntament amb el suport dels NCP, si fos el cas, prèvia autorització de l’IP european.office@udg.edumontserrat.estopa@udg.edu

En aquest document, trobareu adjuntadas les modalitats del programa Horizon Europe.