Grups de recerca > Nova publicació sobre la participació comunitària dels i les joves

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Ja pots consultar la nova publicació de la tesi de Mireia Sala, doctoranda industrial de Liberi amb l'Agència Catalana de la Joventut, sobre la participació comunitària dels i les joves des de la perspectiva dels professionals. L'article "Enhancing Youth Voices: Exploring Community Participation through Youth Workers?" del qual també n'és autora Anna Planas es basa en les dades de sis grups de discussió, en els que han participat 51 professionals de joventut de les cinc demarcacions de Catalunya. Les autores volen expressar el seu sincer agraïment per la voluntat, predisposició i reflexió sobre la seva pràctica, així com les facilitats proporcionades tant per l'Agència Catalana de la Joventut com la Direcció General de Joventut, fonamentals per fer possible la realització dels grups de discussió.