Facultat de turisme > La Facultat de Turisme llança el pòdcast ‘Campus UdG’: una finestra sonora a la vida universitària

Facultat de Turisme

El 23 d'abril, la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona presenta el seu nou projecte: ‘Campus UdG’, el pòdcast que ens endinsa en la comunitat universitària i els seus temes d'actualitat.

La Facultat de Turisme de la Universitat de Girona presenta amb orgull el llançament de ‘Campus UdG’, un pòdcast nascut dins d’aquesta institució amb l’objectiu d’explorar i compartir diverses veus i experiències que formen part de la comunitat universitària.

L’Emma Capelo, estudiant de Publicat i Relacions Públiques i la Sofía Garrido, estudiant del doble grau en Turisme i Publicitat i Relacions Públiques, són les encarregades de portar-nos aquesta innovadora iniciativa. A través de “Campus UdG” volen obrir un espai de diàleg i reflexió on estudiants, docents i professionals poden compartir les seves històries i punts de vista sobre temes d’actualitat i rellevants per a la comunitat universitària.

El primer episodi, que es publica el 23 d'abril, està dedicat a la Diada de Sant Jordi. En aquesta ocasió, els oients podran escoltar les intervencions de la Mita Casacuberta, professora de literatura catalana; d’en David Portillo, estudiant de doctorat; de l’Ivette Bruguera, estudiant del grau en Comunicació Cultural; i d’en Jordi Gispert, gerent de la Llibreria 22 de Girona.

"Campus UdG" es publicarà inicialment amb una periodicitat mensual, però amb l'ambició d'augmentar la seva freqüència el curs vinent. Els oients poden seguir les novetats i actualitzacions a través del perfil d'Instagram de la Facultat de Turisme i trobar els episodis a Spotify. Per a més informació o per compartir els vostres suggeriments, podeu contactar amb el pòdcast a través del correu electrònic: campusudgpodcast@udg.edu.

Més informació: https://www.instagram.com/reel/C58_wmsskF_/?igsh=bXp3dXZ6eTdra2Np