Facultat de turisme > L’estudiantat de Publicitat i Relacions Públiques viu l’art del protocol institucional a Barcelona

Facultat de Turisme

Els i les estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme van tenir una immersió pràctica en el protocol institucional a Barcelona, visitant el Parlament de Catalunya, l'Ajuntament i el Palau de la Generalitat, connectant amb experts del camp i adquirint coneixements per a les seves futures carreres.

L’estudiantat del tercer curs de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme va viure una experiència educativa única aquesta setmana a Barcelona. Com a part de les seves classes pràctiques de l’assignatura de Protocol, va tenir l'oportunitat d'immersió en algunes de les institucions més emblemàtiques de Catalunya.

Amb un programa organitzat, l’estudiantat va visitar el Parlament de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i el Palau de la Generalitat, on va tenir l'oportunitat de connectar amb professionals destacats en el camp del Protocol i les Relacions Institucionals.

Al Parlament de Catalunya, Eduard Triay, cap del departament de Relacions Institucionals, va oferir una visió enriquidora de la funció de la institució, desglossant els detalls de l'organització dels principals esdeveniments i destacant com s'atenen les visites dels alts càrrecs internacionals.

La segona parada va ser a l'Ajuntament de Barcelona, on Joaquim Romañach, director tècnic d'actes Institucionals i Protocol, va guiar els i les estudiants a través dels meandres del departament, destacant l'ordre protocol·lari dels càrrecs electes i compartint la rica història de la institució.

Finalment, al Palau de la Generalitat, els tècnics del departament de Relacions Externes i Protocol, van fer una immersió a l’estudiantat en les diferents parts del Palau i les seves funcions, incloent-hi els espais on el president de la Generalitat realitza les seves compareixences davant els mitjans de comunicació i rep les autoritats.

Aquesta experiència no només ha proporcionat a l’estudiantat una comprensió més profunda del Protocol institucional, sinó que també els ha permès establir contactes i adquirir coneixements pràctics que sens dubte seran de gran valor en les seves futures carreres professionals.