Facultat de turisme > El ‘Tardeo Solidari’ organitzat per estudiants de PiRP recapta 990€ destinats a Oncolliga Girona

Facultat de Turisme

L’objectiu de l’activitat Tardeo Solidari és donar visibilitat a la fundació Oncolliga Girona, dedicada a la lluita contra el càncer, i apropar-la a un públic més jove

El passat dijous 14 de març es va celebrar al Campus Montilivi de la Universitat de Girona el “Tardeo Solidari”, un projecte dut a terme per estudiants de l’optativa Relacions Públiques a Entitats no Lucratives del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme.

L’objectiu de la iniciativa és donar visibilitat a la fundació Oncolliga i apropar-la a un públic més jove, així com recaptar fons destinats a aquesta entitat dedicada a la lluita contra el càncer.

En total s’han generat 990€ de benefici que seran íntegrament destinats a la Fundació Oncolliga Girona.

El Tardeo Solidari va començar a les 17:00 de la tarda i es va allargar fins les 22:00. El públic va poder gaudir de la Batucada de la UdG, Dj Calvins, Dj Santo, servei de barra, food trucks, ruleta amb molts premis i una gran festa solidària!

“Després dels nervis viscuts pels estudiants que ho hem organitzat, ens ha estat molt gratificant poder viure l'experiència real de muntar un esdeveniment”, expliquen les organitzadores.

Asseguren que aquesta activitat ha significat una oportunitat molt gran de poder viure de primera mà un esdeveniment solidari, i alhora poder recaptar diners per una bona causa.

“Ens ha aportat motivació i alegria. L'èxit va ser gràcies als col·laboradors que van participar i ens van ajudar a fer possible aquest acte. Moltes gràcies per oferir-nos aquestes assignatures i, sobretot, a la nostra professora per confiar en nosaltres i donar-nos tanta llibertat”, afegeixen.

La professora de la Facultat de Turisme, Carla Garrido, ha estat la responsable d’aquest ‘Tardeo Solidari’, que va acabant sent una tarda molt entretinguda que, “al final, va acabar superant les nostres expectatives”, conclouen les organitzadores.